House of Chocolate - Cargill
- Jaar
- 2022
- De doelgroep
- Corporate - Experience Centers
- De uitdaging
- Verschillende types klanten informeren, inspireren en onderdompelen in de wereld van Cargill.
- Het resultaat
- Een interactief experience center waar content aangepast kan worden aan het soort bezoek en waar ruimte is voor innovaties, samenwerking, trends, …
Het doel was om er zowel grote als kleine groepen met hun eigen behoeftes te kunnen informeren, inspireren en te laten beleven. Alle digitale content in de ruimtes kan eenvoudig gewijzigd worden via Xperify. Bezoekers krijgen dus enkel relevante content te zien.
Door de combinatie van adembenemende video’s met indrukwekkende audio word je volledig meegezogen in het verhaal van Cargill. Het is een immersive experience met alles erop en eraan: van een gigantische sliderwall tot hypeboxes, object herkenning en roterende schermen.
Bezoekers ontdekken er de laatste trends, nieuwe innovaties, de mensen achter het bedrijf, … Er is ruimte voor inspiratie, maar ook voor samenwerking en co-creatie. En het beste van allemaal: je kan de chocolade er ook proeven en meteen feedback geven. Een uniek project waar we met veel plezier aan meegewerkt hebben!